kidneyhelp

دانش کلیه

kidneyhelp

دانش کلیه

4-5 ساعت در دیالیز چه چیزهایی می توانم انجام دهم

4-5 ساعت در دیالیز چه چیزهایی می توانم انجام دهم

در دیالیز، امروز، برخی از بیماران با دکتر آنلاین ما مشورت کردند، چه کارهایی می توانم انجام دهم وقتی که من در دیالیز هستم. بله، بیماران باید 4-5 ساعت در دیالیز صرف شوند، این بسیار طولانی است، اگر ما نگران نیستیم که خسته کننده شود. من بعضی از نکات را از بیمار دیالیز به اشتراک می گذارم، البته شما می توانید زمان دیالیز خود را به ایمیل: kidney-healthy@hotmail.com به اشتراک بگذارید.


من زمان های زیادی را در دیالیز صرف کردم.


1. صحبت با سایر بیماران و بستگان آنها یا کارمندان دیالیز.


2. چند بار با دوستان و خانواده از طریق تلفن همراه ارتباط برقرار کنید.


3. بازی کردن یا تماشای به روز رسانی FB.


4. یا به سادگی من گاهی اوقات به خواب می روم


با توجه به دلایل مختلف، بیشتر و بیشتر بیماران می خواهند از آن اجتناب کنند، بنابراین چه درمان هایی می تواند بیماران دیالیزی را برای جلوگیری از دیالیز کمک کند؟ در چین، درمان حذف توکسین در جهت اجتناب از دیالیز بسیار محبوب است. این توسط بسیاری از کارشناسان در پکن tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی توسعه یافته است.


درمان با سم زدایی چگونه به اجتناب از دیالیز کمک می کند؟


از طریق تعمیر آسیب کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیوی، درمان توکسین حذف می تواند دیالیز خود را جایگزین. قبل از بهبود عملکرد کلیه، این درمان ابتدا خون شما را از بین بردن زباله ها و سموم از خون و سلول های داخلی کلیه پاک می کند. این می تواند یک محیط خالص خون را به شما بدهد. سپس داروهای چینی می توانند به طور موثر برای بازگرداندن آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه از طریق گسترش رگ های خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی، ارائه مواد مغذی و از بین بردن استرس خون. هنگامی که عملکرد کلیوی شما بهبود می یابد، ممکن است از دیالیز اجتناب کنید.


اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.


WhatsApp / Viber: +86 13503211882


اسکایپ: abc.kidney


ایمیل: kidney-healthy@hotmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.