kidneyhelp

دانش کلیه

kidneyhelp

دانش کلیه

تجربیات بهبودی: یک بیمار دیالیز از سومالی


تجربیات بهبودی: یک بیمار دیالیز از سومالی. این بیمار مبتلا به نارسایی کلیه در هنگام دیالیز در بیمارستان بستری است. او قبل از درمان ادرار را کم کرده بود. در حالی که پس از حدود 15 روز از درمان TCM، وضعیت بیماری او بهبود زیادی داشت. زیر گفتگوی کوتاه بین دکتر و بیمار است.

D: شما در بیمارستان ما درمان کرده اید، درست است؟

پ: بله

D: پس آیا می توانید به ما یک مقدمه کوتاه درباره خودتان بفرستید؟ از کجا آمده اید؟ اسم شما چیست؟ چگونه در مورد تاریخ بیماری خود را؟

پ: خوب من عثمان از سومالی هستم اما در حال حاضر من در پادشاهی عربستان سعودی زندگی می کنم. در واقع، من تقریبا ده سال بود بیمار بودم.

در ابتدا اسید اوریک بالا دارم. بعدا سطح کراتینین بالا را توسعه دادم. دکتر در حال حاضر حدود یک سال در دیالیز قرار داده است. در آن سال، سال های گذشته، شرایط من کمی تقریبا ادرار داشت. قبل از شروع دیالیز، آن را کاهش داد. دکتر گفت: هیچ راه حل دیگری وجود ندارد جز اینکه مرا دیالیز کن.

در طول دیالیز، ادرار کمتر و کمتر وجود داشت. علاوه بر این، من همچنین BP بالا.

D: چطور این بیمارستان را پیدا میکنید؟

P: من به اینترنت پیدا کردم من بیمارستان های کلیه در سراسر جهان را بررسی می کنم. وقتی وب سایت را بررسی می کنم، این بیمارستان برای من مناسب است.

D: ما می خواهیم بدانیم چه چیزی شما را جذب کرد تا به چین برسد.

پ: بله آنچه من را جذب می کند این است که آنها با استفاده از تکنیک های مختلف با داروهای چینی استفاده می کنند. مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.

و آنها به من یاد می دهند که چگونه ادرار را کنترل کنند. حجم من احساس می کنم از ابتدا افزایش یافته است من برای 15 روز اینجا هستم و شرایط من بسیار بهبود یافته است. من از بسیاری از مزایا استفاده کرده ام و از فناوری و همه ی پزشکان و پرستاران در اینجا بسیار قدردانی میکنم.

D: و یکی دیگر از چیزهایی که می خواهم بپرسم از زمانی که شما گفتید قبل از رفتن به محل شستشو در طول شب ممکن است سه بار باشد. چطور در مورد زمان روز؟ قبل و در حال حاضر؟

P: قبل از وقت شب من ادرار نکردم. قبل از اینکه گاهی اوقات به توالت بروم، تنها سعی کردم خودم را مجبور کنم که ادرار کنم. اما حالا دوباره به حالت عادی برمیگردم و احساس میکنم باید به طور معمول ادرار کنم. من خوش شانس هستم که درمان های طب چینی را برای شرایط من برای بهبود عملکرد کلیه و وضعیت بیماری تان بپذیرم.

ایمیل: huaxiainstitute@hotmail.com

WhatsApp / Viber: +86 18730617149، +86 13503211882


 
چه چیز دیگری می خواهید بدانید:
چگونه می توانم این درمان را دریافت کنم؟
چگونه می توانم این درمان را در کشورهای من دریافت کنم؟
چقدر این هزینه هزینه دارد؟
اگر این درمان را در بیمارستان خود دریافت کنم چه مدت است؟
چه باید در بیمارستان به جز ویزا آماده کنم؟
چگونه می توانم به بیمارستان شما بروم؟


برچسب: 

آیا درمان حذف توکسین کمک می کند از نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز؟

آیا درمان حذف توکسین کمک می کند از نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز؟


آیا درمان حذف توکسین کمک می کند از نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز؟ شکستگی کلیه مرحله نهایی بیماری کلیوی است که باعث ایجاد بسیاری از مواد سمی و مواد زائد در خون می شود. و سپس دیالیز اغلب برای حذف این محصولات از زباله ضروری است. با این حال، بیشتر بیماران از این موضوع ناراحت هستند که درمان حذف توکسین می تواند به جلوگیری از دیالیز کمک کند.


درمان از بین بردن سم یک درمان خاص در بیماری های کلیه بیمارستان Shijiazhuang شرکت که در آن بسیاری از بیماران درمان بیماری های کلیوی بهبود total.Este است raíz.Para باعث درمان خود است، شما باید آن را به روشن که چرا کلیه بیماری کلیه. در بدن بیماران ریخته کلیه، بسیاری از ضایعات و مواد سمی سپرده در رسوب sangre.La زباله و مواد سمی نه تنها خسارت صدمه به کلیه ها وجود دارد، اما نیز تاثیر می گذارد اثربخشی داروهای کمردرد به این معنی است که اکثر بیماران در طول مدت زمانی که می توانند با بیماری کلیوی نهایی زندگی کنند، تعجب می کنند.


در اینجا، ما به طور عمده از گیاهان دارویی برای حذف مواد زائد از خون استفاده می کنیم. گیاهان دارویی اغلب پودر تصفیه شده با یک ماشین مخصوص به منظور بهبود کارایی آن هستند.


در بیماری های کلیه بیمارستان Shijiazhuang شرکت، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اغلب برای بیماران ارائه برای از بین بردن محصولات چند تن از زباله های سمی و مواد پودر تصفیه شده داروهای گیاهی جمع آوری اغلب دو کیف های پزشکی قرار داده است که می در منطقه عقب پایین تر خود را برای حدود 30- 40 دقیقه از طریق یک دستگاه اسمزی فرم اتصال و دو کیف های پزشکی، مواد فعال در گیاهان دارویی نفوذ به داخل ورید از شبه جرم در عین حال، به اندازه کافی خون و اکسیژن نیز می تواند برای تعمیر سلول ها و بافت های بیمار تحویل داده شود. با عملکردهای محکومیت کلیوی، احتمال بیشتری برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد.


هنوز هم سوالات در مورد چگونه شما می تواند کمک به از بین بردن مرحله درمان 5 نارسایی جلوگیری از دیالیز، لطفا به دکتر آنلاین مشورت یا Whatsapp 8615732170898 به طور مستقیم، شما همچنین می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل دکتر کلیوی وضعیت دقیق شما را تجزیه و تحلیل می کند و در اسرع وقت پاسخ می دهد.



 

شما همچنین می خواهید بدانید:

چگونه این درمان را دریافت کنید؟

هزینه درمان چیست؟

چه مدت طول می کشد درمان

چگونه به بیمارستان خود برویم؟

چگونه برای سفر به چین به این درمان بروید؟

از کجا می توانید این درمان را دریافت کنید؟


برچسب: نارسایی کلیه، دیالیز، میکرو دارو چین اسمو درمان، درمان

درمان موثر برای کاهش کراتینین 7.8 با FSGS


درمان موثر برای کاهش کراتینین 7.8 با FSGS. اکثر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید سطح کراتینین بالا را تجربه کنند. دیالیز برای بیماران توصیه می شود زمانی که از سطح کراتینین بالا رنج می برند. با این حال، دیالیز موثرترین درمان برای کاهش سطح کراتینین بالا نیست. در حالی که، بهترین درمان برای کاهش کراتینین 7.8 با FSGS چیست؟

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang ارائه می دهد بیماران تعدادی از درمان های طبیعی، از جمله سلول های بنیادی، میکرو Chinesa Osmotherapy پزشکی و دارویی حمام درمانی و سلول های بنیادی درمان. اگر بیمار کراتینین 7.8 رنج می برد، به این معنی است که در مرحله 5 نارسایی کلیوی مرحله نهایی بیماری کلیوی شده است. بنابراین، در مواقع ضروری، باید اقدامات موثر انجام دهند تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود.

ایمونوتراپی

این درمان با هدف بهبود ایمنی بدن و تنظیم اختلال ایمنی است. در مورد FSGS، با توجه به اختلال سیستم ایمنی بدن، گلومرول می زخم و تنها بخشی از آن در سلول های بنیادی درگیر است برای بیماران مبتلا به بیماری های مربوط به سیستم ایمنی بدن است. سلول های بنیادی شامل تشخیص دقیق، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی. با کمک این درمان، به اندازه کافی خون و اکسیژن می تواند به طور مستقیم به ضایعات کلیه منتقل شود. در نتیجه، زخم ها از سلول ها و بافت ها همراه با کافی خون و اکسیژن درون کلیه آسیب می بینند.

Micro-Medicina چین osmoterpaia

این درمان ترکیبی با گیاهان دارویی و تجهیزات پیشرفته است. در این درمان، مقدار زیادی از داروهای گیاهی موجود در این درمان وجود دارد و مسئول حذف بسیاری از مواد زائد هستند. علاوه بر این، گیاهان دارویی پودر تصفیه شده با یک ماشین مخصوص می باشند، در نتیجه اثربخشی این درمان را بهبود می بخشد. علاوه بر این، پودر به مدت تقریبا 30-40 دقیقه در دو کیسه دارویی جمع آوری می شود. از طریق راه اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در نتیجه، سلول ها و بافت های بیمار را می توان به تدریج ترمیم کرد.

اگر شما هنوز هم سوال در مورد چگونه شما می توانید کراتینین 7.8 در FSGS کاهش، لطفا دکتر آنلاین ما به طور مستقیم تماس و یا ارسال وضعیت فعلی و شماره تلفن خود enfermedad-renal@hotmail.com یا مشورت با دکتر واتساپ 8615732170898 به طور مستقیم، TOO شما می توانید پیام زیر را ترک کنید یا با دکتر آنلاین مشورت کنید. دکتر کلیوی دقیقا وضعیت شما را تجزیه و تحلیل می کند و در اسرع وقت به شما پاسخ می دهد.


 
شما همچنین می خواهید بدانید:
چگونه این درمان را دریافت کنید؟
هزینه درمان چیست؟
چه مدت طول می کشد درمان
چگونه به بیمارستان خود برویم؟
چگونه برای سفر به چین به این درمان بروید؟
از کجا می توانید این درمان را دریافت کنید؟

برچسب: Micro-Medicine چین osmo therapy، کراتینین، درمان

درمان گیاهی برای FSGS در بیمارستان بیماری کبدی شیجیاژوانگ

درمان گیاهی برای FSGS در بیمارستان بیماری کبدی شیجیاژوانگ

درمان گیاهی برای FSGS در بیمارستان بیماری کبدی شیجیاژوانگ. اکثر بیماران ممکن است فکر کنند که درمان استروئیدی تنها درمان FSGS درمان با بیماری کلیه است. آیا این درست است؟ آیا می خواهید داروهای گیاهی در بیمارستان بیماری کلیه شیدیا ژووان برای بیماران FSGS را امتحان کنید؟ لطفا WhatsApp +8615732170898 را وارد کنید.

چرا اکثر بیماران میخواهند از داروهای گیاهی برای درمان FSGS استفاده کنند؟

در FSGS، بافت ها و سلول های مختلف در گلومرول ها آسیب دیده و تنها بخشی از گلومرول در FSGS درگیر یک نوع بیماری پیشرونده کلیوی در ارتباط با تجمع کلسترول و مایعات در بخش هایی از کلیه ها است مسئول برای از بین بردن محصولات مختلف از زباله از کلیه آسیب به گلومرول باعث نشت پروتئین در ادرار می شود. با افزایش بیشتر پروتئین به ادرار، آسیب بیشتر و بیشتر با گلومرول اتفاق می افتد. علاوه بر پروتئینوری، سایر علائم شامل تورم در پاها و فشار خون بالا است. در واقع، هیچ درمان برای این FSGS وجود ندارد، آنچه ما می توانیم انجام دهیم اجتناب از عوارض متعدد و کاهش آسیب کلیه است. با این حال، این درمان ها نمی توانند اساسا FSGS را درمان کنند و اغلب اتفاق می افتد.

طب گیاهی طبیعی بیماری های کلیوی است اساسا، زیرا گیاهان دارویی در درمان تعمیر سلول ها و بافت بیمار خود را در کلیه FSGS. در حالی که سلول های بافت و بافت ها می توانند به خوبی از بین بروند، بیماران نیازمند علائم متعددی هستند.

بیمارستان در بیماری کلیه Shijiazhuang شرکت، به عنوان یک درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy نقش مهمی در کمک به بیماران به بطور منظم احساس زباله های مختلف و مواد سمی است. این یک برنامه خارجی است. در این درمان، داروهای گیاهی متعددی وجود دارد که برای بیماران مطابق با شرایط فعلی بیماری تجویز می شوند. علاوه بر این، گیاهان دارویی اغلب با یک ماشین مخصوص پودر تصفیه شده اند. علاوه بر این، پودر در دو کیسه دارویی جمع آوری می شود که در حدود 30 تا 40 دقیقه در ناحیه کمر قرار می گیرند. هنگام اتصال اسمزی ماشین و دو کیف های پزشکی، مواد فعال سپس به طور مستقیم نفوذ را به ضایعات کلیوی. در همین حال، خون کافی و اکسیژن نیز می تواند به طور مستقیم به کلیه داده شود. در نتیجه، سلول ها و بافت های بیمار می توانند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شوند.

FSGS داروهای گیاهی ذکر شده است، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان طبیعی، لطفا شماره وجود و تلفن و کد منطقه enfermedad-renal@hotmail.com یا Whatsapp مشورت با دکتر به طور مستقیم ارسال، TOO شما می توانید پیام زیر را ترک کنید یا با دکتر آنلاین مشورت کنید. دکتر کلیوی دقیقا بیماری فعلی شما را تجزیه و تحلیل می کند و در اسرع وقت به شما پاسخ می دهد.


 
شما همچنین می خواهید بدانید:
چگونه این درمان را دریافت کنید؟
هزینه درمان چیست؟
چه مدت طول می کشد درمان
چگونه به بیمارستان خود برویم؟
چگونه برای سفر به چین به این درمان بروید؟
از کجا می توانید این درمان را دریافت کنید؟

برچسب: میکرو پزشکی چین Osmotherapy، Shijiazhuang درمان بیمارستان، بیماری کلیه

آیا دیالیز می تواند متوقف شود؟

آیا دیالیز می تواند متوقف شود؟


می توانید دیالیز را متوقف کنید؟ هنگامی که بیمارستان بیمارستان Shijiazhuang شرکت بیماری کلیه ما، چین، واقعا یک درمان برای کمک به شما دیالیز متوقف است. درمان در اندازه گیری بیمارستان ما برای صرفه جویی در کلیه خود و بهبود عملکرد کلیه.


چه درمان هایی استفاده می شود؟


بیمارستان ما از تعدادی از داروهای طب چینی استفاده می کند که به بهبود آسیب کلیه و افزایش عملکرد کلیه کمک می کند.


1. Osmotherapy Micro-Medicina چین


این درمان یک برنامه خارجی بر اساس طب سنتی چینی (TCM) است. داروهای چینی برای اولین بار از میکرونیزه می شوند و در دو کیسه دارویی قرار می گیرند. دستگاه اسمز و کمک به نفوذ مایع مواد فعال به طور مستقیم به آسیب کلیه. شما روی تخت دراز به این است که مانند یک ماساژ و احساس بسیاری از بیماران خارجی بسیار راحت برای این درمان به بیمارستان ما آمده است چهار عملکرد اصلی، از جمله عروق خونی گشاد، ضد التهاب، ضد انعقاد ، تجزیه ماتریکس خارج سلولی. به این ترتیب، شما می توانید از بین بردن ایسکمی کلیوی و دولت anoxia.El استاز خون را از بدن شما برداشته شده و فیبروز کلیوی می توانید detener.La عملکرد کلیه را می توان در چنین محیط خوب بهبود یافته است.


2. حمام کامل


پوست دومین ارگان تخریب است. حمام کامل دارویی می تواند منافذ پوست را باز کند، رگ های خونی و گردش خون را بهبود بخشد. زباله ها و سموم در بدن شما می تواند با گردش خون ملایم برداشته شود. سطح بالای کراتینین و سطح نیتروژن اوره بسیار پایین دست می شود.


3. Mix MaiKang


این نوع از دارو ثبت اختراع چینی حاوی عناصر مختلف مانند اسیدهای آلی، ویتامین ها، آنزیم فعال و اسیدهای آمینه، و غیره است آنها می توانند بیماران کلیوی را تغییر دهند.


4. سوپ دارویی


سوپ دارویی است به تقویت خون و حل روز stasis.3-7 برای یک دوره درمان و 7/10 دوره در همه. اثرات درمان با طب چینی به صورت خوراکی شامل حجم ادرار، ادرار زرد افزایش بوی قوی، کاهش ادرار در ادرار شب، بهبودی سریع کلیه، کاهش ادرار شبانه، بهبود استاز خون و تسکین پوست خارش دار.


در اینجا من فقط برخی از درمان های طب چینی را برای شما ارائه می دهم. درمان طب چینی ما معمولا برای بهبود عملکرد کلیه شما ترکیب می شود. وقتی عملکرد کلیه بهبود می یابد، دیالیز می تواند متوقف شود. با این حال، درمان ما فقط در چین موجود است. اگر شما علاقه مند هستید، شما باید برای آمدن به چین برای درمان و می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر، شما می توانید یک دکتر آنلاین مشورت یا Whatsapp +8615732170898 به طور مستقیم، شما همچنین می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ، ما می توانیم با همه چیز ممکن به شما کمک کنیم.



 

شما همچنین می خواهید بدانید:

چگونه این درمان را دریافت کنید؟

هزینه درمان چیست؟

چه مدت طول می کشد درمان

چگونه به بیمارستان خود برویم؟

چگونه برای سفر به چین به این درمان بروید؟

از کجا می توانید این درمان را دریافت کنید؟


برچسب: پزشکی چینی، دیالیز، درمان، میکرو پزشکی چین osmoterpaia