kidneyhelp

دانش کلیه

kidneyhelp

دانش کلیه

اشتها ناک در مرحله 4 نارسایی کلیه، به دنبال درمان های جایگزین

اشتها ناک در مرحله 4 نارسایی کلیه، به دنبال درمان های جایگزین

مرحله 4 نارسایی کلیه، درمان های جایگزین، اشتها اشتها اشتها یکی از نشانه های نارسایی کلیه است، بیشتر در مرحله 4 نارسایی کلیوی مشاهده می شود. بنابراین بیشتر و بیشتر بیماران در جستجوی درمان های جایگزین برای کاهش اشتها به طور موثر هستند. در اینجا ما برخی از جزئیات درمان ترشحی توکسین را ارائه خواهیم کرد، یا می توانید مستقیما به صورت رایگان با دکتر ONLINE DOCTOR مشورت کنید.


درمان با سم زدایی چیست؟


همانطور که از نام آن مشخص است، این یک درمان است که هدف آن حذف سموم است. هنگامی که کلیه ها آسیب می بینند، بسیاری از سموم و زباله ها در خون شما جمع می شوند و با جریان خون گردش می کنند. بنابراین مرحله 4 بیماری های نارسایی کلیه معمولا اشتهای کمتری دارند. و باعث ایجاد آسیب در کلیه ها و سایر اعضای بدن خواهد شد.


اگر ابتدا خون را تمیز نکنید، مهم نیست که چه داروهایی مصرف میکنید، نمیتوانید اثر درمانی خوبی داشته باشید. از آنجا که سموم در خون شما می تواند اثر داروها را مصرف کند و باعث آسیب بیشتر کلیه شود. بنابراین، گام کلیدی در درمان نارسایی کلیه، حذف سموم از خون شما است تا یک محیط خالص محیطی برای بهبود عملکرد کلیه شما فراهم شود.


درمان توکسین درمان حذف چیست؟


درمان حذف توکسین شامل داروهای مختلف چینی پزشکی مانند حمام دارویی، حمام دارویی مجلسی، مایکوان، سوپ دارویی، درمان Moxibustion و Steaming Therapy و غیره می باشد. برخی از آنها می توانند از پوست شما برای تخلیه سموم استفاده کنند. برخی می توانند حرکت روده خوبی داشته باشند تا برخی از زباله ها از بین بروند. برخی می توانند ادرار خود را افزایش دهند، که بعضی از آنها را می توان از بدن شما اخراج کرد. پس از یک دوره درمان، سطح کراتینین بالا می تواند کاهش یابد، اشتها ضعیف می تواند بهبود یابد و گردش خون می تواند صاف شود. به این ترتیب، خون، اکسیژن و مواد مغذی بیشتر به بافتهای مجروح کلیه منتقل می شود تا توانایی خودسوزی بافت های آسیب دیده کلیه را تحریک کند و به تدریج عملکرد کلیوی را بهبود بخشد. و اشتهای ضعف می تواند از ریشه بهبود یابد.


اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.


WhatsApp / Viber: +86 13503211882


اسکایپ: abc.kidney


ایمیل: kidney-healthy@hotmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.