kidneyhelp

دانش کلیه

kidneyhelp

دانش کلیه

چگونه به بهبود امید به زندگی از 8 درصد عملکرد کلیه

افزایش امید به زندگی از 8 ٪ کلیه FunctionGenerally کلی، شدیدتر شرایط CKD است ، کوتاه تر طول عمر بیماران خواهد بود ، که ویژگی های عملکرد به شدت آسیب دیده کلیوی . پس چگونه به افزایش امید به زندگی از 8 درصد عملکرد کلیه به عنوان آنجا که ممکن است ؟

مهم نیست که چه خاص نوع CKD با تجربه هستند ، بیماران را از آسیب طولانی مدت کلیوی با مشتقات جزئی به کل از دست دادن عملکرد کلیوی معمولا ، که رفتار به طور فزاینده ای بدتر شونده نارسایی های داخلی و خارجی و اختلال در عملکرد از تغییرات پاتولوژیک و فیزیولوژیک خفیف به پارانشیم شدید و کاربردی رنج می برند با توجه به متفاوت علل بیماری ، مناطق و درجه ضایعات .

در حالی که 8 درصد عملکرد کلیه را نشان می دهد پیشرفته ترین نارسایی کلیه ، که به عنوان شدیدترین علائم مربوط به کلیه و عوارض سیستمیک از بافت های مختلف و کبد است. شایان ذکر است که بدون هیچ درمان دارویی موثر و کافی و همچنین مراقبت های بهداشتی روزانه به شدت کنترل شده ، بیماران تحت چنین شرایطی خواهد شد غیر قابل چشم پوشی به نتیجه غیر قابل استرداد توسعه است که هر زمان که تهدید کننده زندگی .

پس چگونه به افزایش امید به زندگی از 8 درصد عملکرد کلیه به طور طبیعی ؟ با بهبود از درمان، بیماران متعدد اهمیت درمان های طبیعی که برای تعمیر صدمات کلیه و بازیابی توابع کلیه اساسا از علل ریشه اعمال متوجه شده اند ، در نتیجه بهبود و نوسازی ساختار و عملکرد سلول های ذاتی کلیه موثر و به اندازه کافی .

آلودگی درمان خون نقش حیاتی در بهبود شرایط زندگی از 8 درصد عملکرد کلیه است که قادر به از بین بردن ضایعات، سموم و متابولیت از جریان خون از طریق تصفیه خون ، عرضه انواع عناصر دچار کمبود و همچنین اتخاذ مواد ترمیمی معالجه از طریق عناصر مکمل و بیداری توانایی نوسازی خود از بدن انسان از طریق تابع بازسازی ، در نتیجه حفاظت و بازسازی نفرون آسیب دیده به طور طبیعی .

چگونه به بهبود امید به زندگی از 8 درصد عملکرد کلیه ؟ مطالب بالا بیش از حد خشن است را برای شما به دانستن تمام اطلاعات است. پیشنهادات بیشتر شخصی لطفا پیام زیر را ترک و یا ما ارسال E- الکترونیکی به ckdstage@hotmail.com .

چگونه برای کاهش کراتینین 1.6 به طور طبیعی با نفریت لوپوس

چگونه برای کاهش کراتینین 1.6 به طور طبیعی با نفریت لوپوس

کراتینین کمتر 1.6 ، سطح کراتینین لوپوس NephritisIncreased شکست مشترک CKD ، که ویژگی های به شدت آسیب دیده عملکرد کلیه با عوامل بیماری خاصی است. پس چگونه به کاهش کراتینین 1.6 از نفریت لوپوس ؟ دکتر زندگی می کنند ما به شما پیشنهاد خاصی فراهم کند.


نفریت لوپوس است که معمولا دیده می شود آسیب ثانویه کلیوی ناشی از SLE طولانی مدت است که به بیماری خود ایمنی است که حمله بافت همبند سیستمیک ، در نتیجه منجر به قلب درگیر ، کبد ، ریه ها و غیره را تحت چنین شرایطی، بیمار از آسیب های جدی داخلی و خارجی از رنج می برند تغییرات پاتولوژیک و فیزیولوژیک خفیف به پارانشیم شدید و ضایعات عملکردی با توجه به میزان مجزا می باشد.


کراتینین، شناخته شده به عنوان متابولیت عضلانی بدن انسان ، قادر به منعکس کننده توانایی فیلتراسیون گلومرولی از بدن انسان از طریق مطالب خود را در جریان خون است . به طور خاص، کراتینین 1.6 را نشان می دهد آغاز مرحله 2 CKD که رفتار آسیب به عنوان بدون علامت کلیوی با ویژگی های بالینی به طور موقت. خوشبختانه، بیماران با وضعیت فعلی امیدوار کننده به خوبی با درمان به موقع و موثر در اغلب موارد کنترل شده، بنابراین درمان نفریت لوپوس اساسا از علل ریشه تا که به کاهش کراتینین 1.6 به طور طبیعی .


در مقایسه با روش های موجود بسیاری است که در کاهش پدیده های سطحی به طور موقت و سرسری با جمعی از عوارض جانبی هدف ، درمان طبیعی superiorities قابل توجهی است که به کنترل فشار خون نیز استفاده شود ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، افزایش خون و اکسیژن رسانی ، حل ترومبوز، ترویج کلیوی موثر پرفیوژن و ماتریکس خارج سلولی ، در نتیجه تعمیر آسیب های کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه را تا حد امکان ، تا که به کاهش کراتینین 1.6 از نفریت لوپوس موثر و به اندازه کافی .


پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان مناسب طبیعی آن ، که بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده از مبدا ، در نتیجه محافظت و نوسازی ساختار و عملکرد سلول های ذاتی کلیه به منظور کاهش کراتینین 1.6 است .


چگونه برای کاهش کراتینین 1.6 از نفریت لوپوس ؟ اگر شما یا یکی از محبوب خود را از همان پازل رنج می برند ، لطفا با ماE- الکترونیکی به ckdstage@hotmail.com ارسال کنید.

نارسایی کلیه با کراتینین 5.8 : توقف گرفتگی در طول دیالیز

نارسایی کلیه با کراتینین 5.8 : توقف گرفتگی در طول دیالیز

توقف گرفتگی در طول دیالیز ، نارسایی کلیه با کراتینین 5.8Replacement درمان می تواند پدیده های سطحی آرام و سرسری ، با این حال ، آن را تا به عوارض جانبی متعدد و اثر بخشی فوری آن است بدون مدت . سپس چگونه برای متوقف کردن گرفتگی در طول دیالیز نارسایی کلیه با کراتینین 5.8 ؟


نارسایی کلیه آسیب طولانی مدت کلیوی با مشتقات جزئی به کل از دست دادن عملکرد کلیوی ناشی از بیماری های مختلف مزمن کلیه ، که به تدریج با گذشت زمان و البته بیمار که بیماران از ویژگی های بالینی به طور فزاینده ای جدی از نارسایی پاتولوژیک و فیزیولوژیک خفیف به پارانشیم شدید و کاربردی رنج می برند بدتر است اختلال عملکرد با توجه به شرایط بیمار متمایز، آمادگی جسمانی و پاسخ های مربوط به افراد است.


مطالب به عنوان خاص از متابولیت عضلانی بدن انسان ، نارسایی کلیه با کراتینین 5.8 آینه به شدت آسیب دیده توانایی فیلتراسیون گلومرولی نسبتا پیشرفته مرحله 4 CKD ، که رفتار علائم به عنوان بدتر شونده مرتبط با کلیه و عوارض سیستمیک از بافت های مختلف و اندام . بدون درمان به موقع و موثر ، بیماران تحت چنین شرایطی غیر قابل چشم پوشی خواهد تبدیل به بیماران نارسایی کلیه .


از طریق دیالیز است که معمولا به درمان جایگزین پیشنهاد به بیماران هنگامی که سطح کراتینین 5.0mg/DL دسترس خود ، همانطور که در بالا گفته شد، این است که به دور از کامل است. پس چگونه برای جلوگیری از گرفتگی عضلانی در طول دیالیز ؟


به عنوان یک ماده در واقع ، بهتر است بیش به درمان های طبیعی با TCM که به کنترل فشار خون نیز استفاده شود ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، افزایش خون و اکسیژن رسانی ، کاهش پاسخ التهابی ، حل ترومبوز، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی ، در نتیجه محافظت و بازسازی ساختار و عملکرد سلول های ذاتی کلیه اساسا از علل ریشه تا که به درمان نارسایی کلیه با کراتینین 5.8 به طور طبیعی .


آلودگی درمان خون درمان برجسته طبیعی آن ، که نقش موثری در تصفیه خون ، مکمل عناصر و عملکرد بازسازی ، در نتیجه بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده از مبدا به منظور جلوگیری از گرفتگی عضلانی در طول دیالیز است .


مطالب بالا به طور عمده یک مقدمه کوتاه در مورد چگونه برای جلوگیری از گرفتگی در طول دیالیز نارسایی کلیه با کراتینین 5.8 را فراهم می کند . اگر شما هنوز هم متعجب و متحیر در مورد راه حل های خاص ، لطفا پیام زیر را ترک و یا ما ارسال E- الکترونیکی به ckdstage@hotmail.com .

CKD : چگونه به کاهش کراتینین 2.3 پس از پیوند

CKD : چگونه به کاهش کراتینین 2.3 پس از پیوند

کراتینین کمتر 2.3 ، پیوند ، CKDTransplant است که معمولا به درمان جایگزین برای بیماران مبتلا به CKD نسبتا پیشرفته، که مدت طولانی است که به عنوان صرفه جویی در زندگی نی در نظر گرفته شده استفاده شود. پس چگونه به کاهش کراتینین 2.3 بعد از آن ؟ آیا شما در پایان افسار خود را ؟


CKD ، معروف به بیماری مزمن کلیه ، صدمه طولانی مدت کلیوی با عوارض بالا و مرگ و میر که بیماران از دوره بیماری مقاوم به درمان و طولانی ، که رفتار آسیب های داخلی و خارجی به عنوان جدی از اختلالات پاتولوژیک و فیزیولوژیک خفیف به پارانشیم شدید و اختلالات عملکردی رنج می برند قرار داده است را به بدتر شونده شرایط بیمار با علل بیماری مشخص ، مناطق و درجه است.


در حالی که پیوند از روش های زور از کلیه دیگران که نقش به عنوان کلیه اتولوگ برای از بین بردن ضایعات، سموم و متابولیت از جریان خون از طریق ادرار ، در نتیجه حفظ تعادل آب ، الکترولیت ها و اسید و باز بدن انسان است .


با این حال، راه را تا نیمه و ناقص برای از بین بردن پدیده های سطحی به طور موقت و سرسری است ، که قادر به اصلاح عملکرد به شدت آسیب دیده کلیوی به طور کامل از علل ریشه ای . افزایش سطح کراتینین عود کننده شواهد است . کراتینین 2.3 بعد از پیوند نشان میدهد متوسط ​​مرحله 3 CKD ، که رفتار علائم مربوط به کلیه به عنوان مهم و عوارض سیستمیک در حال ظهور از بافت های مختلف و اندام . بدون کنترل خوب، بیماران تحت چنین شرایط به سرعت در حال به جبران ناپذیر مرحله 4 CKD را وارد کنید.


پس چگونه برای کاهش کراتینین 2.3 از CKD پس از پیوند ؟ به جای دارو با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و مواد مخدر سیتوتوکسیک با عوارض جانبی متعدد، درمان های طبیعی درمان های قابل توجه برای تعمیر صدمات کلیه و بازیابی توابع کلیوی به موقع و به طور موثر ، در نتیجه بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده موثر و به اندازه کافی .


پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ، آلودگی درمانی خون و چرخه درمان درمان های طبیعی مطلوب می باشد. پیشنهادات بیشتر خاص لطفا پیام زیر را ترک و یا ما ارسال E- الکترونیکی به ckdstage@hotmail.com .

چگونه برای بالا بردن GFR از نفروپاتی IgA مرحله 4

چگونه برای بالا بردن GFR از نفروپاتی IgA مرحله 4

افزایش GFR ، نفروپاتی IgA مرحله 4GFR شاخص بسیار مهم که نشان دهنده وضعیت کلیه ها و همچنین پیشرفت بیماری مزمن کلیه است . پس چگونه به افزایش GFR از نفروپاتی IgA مرحله 4 به طور طبیعی ؟ دکتر زندگی می کنند ما به شما پیشنهاد شخصی با جزئیات را .


نفروپاتی IgA ، به عنوان یک ماده در واقع ، آسیب کلیوی ناشی از بیماری خود ایمنی است که گلوبولین IgA به غیر طبیعی ترکیب با اتوآنتی بادی ها و فرم های پیچیده ایمنی ، که رسوبات بیشتر در منطقه مزانژال و منجر به نارسایی کلیه و اختلال است . تحت چنین شرایطی، بیماران از ویژگی های بالینی به طور فزاینده ای جدی از تغییرات پاتولوژیک و فیزیولوژیک خفیف به پارانشیم شدید و ضایعات عملکردی با توجه به متفاوت علل بیماری ، مناطق و درجه رنج می برند.


به طور خاص، مرحله نفروپاتی IgA 4 نشان می دهد آسیب نسبتا پیشرفته کلیوی با کاهش GFR قابل توجهی از 15 ~ 29ml/min که بیماران علائم مربوط به کلیه به عنوان کاملا جدی و عوارض سیستمیک از بافت های مختلف و اندام رفتار کنند. شایان ذکر است که بدون درمان به موقع و موثر که در بالا بردن GFR اساسا از علل ریشه هدف ، بیماران غیر قابل چشم پوشی به نارسایی کلیه است که تهدید کننده زندگی است را وارد کنید.


چگونه به منظور بالا بردن GFR از مرحله نفروپاتی IgA 4 به طور طبیعی ؟ در مقایسه با روش های موجود متعدد با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و مواد مخدر سیتوتوکسیک ، درمان های طبیعی درمان های مطلوب با TCM برای تعمیر صدمات کلیه و بازیابی توابع کلیوی از مبدا ، در نتیجه بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را بدون آسیب ثانویه .


پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترجیح داده است درمان طبیعی آن ، که به کنترل فشار خون نیز استفاده شود ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، افزایش جریان خون و اکسیژن ، کاهش پاسخ التهابی ، حل ترومبوز، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختار و عملکرد سلول های ذاتی کلیه موثر و به اندازه کافی .


چگونه به منظور بالا بردن GFR از مرحله نفروپاتی IgA 4 تا آنجا که امکان پذیر است؟ در واقع، درمان های طبیعی معالجه متعددی وجود دارد. اگر شما میخواهید بدانید که راه حل های خاص بیشتر، لطفا پیام زیر را ترک و یا ما ارسال E- الکترونیکی به ckdstage@hotmail.com .