kidneyhelp

دانش کلیه

kidneyhelp

دانش کلیه

چگونه کراتینین را با هومیوپاتی کاهش دهیم

چگونه کراتینین را با هومیوپاتی کاهش دهیم

کراتینین، پزشکی هومیوپاتی چگونه به کاهش کراتینین با پزشکی هومیوپاتی. کراتینین محصول جانبی کراتین است که بخش مهمی در عضله است. کلیه هیتی می تواند خون را فیلتر کرده و به بدن کمک کند که از مواد زائد و مایع اضافی خلاص شود. نتایج طبیعی کراتینین 0.7 تا 1.3 میلی گرم در دسیلیتر برای مردان و 0.6 تا 1.1 میلی گرم در دسیلیتر برای زنان است. اگر کراتینین به 4 افزایش یابد تقریبا 3 برابر بیشتر از حد نرمال است.این نشان می دهد که کلیه های شما به طور قابل توجهی کاهش می یابد.


سطح کراتینین بالا یک مشکل بسیار آزار دهنده برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است و همیشه می خواهند درمان بسیار موثر برای سطح کراتینین بالا را پیدا کنند. در اینجا ما بیشتر داروهای هومیوپاتی را برای کاهش سطح کراتینین معرفی می کنیم، امیدواریم مفید و مفید باشد.


دریافت دانش پزشکی هومیوپاتی.


این بدان معنی است که درمان بیماری با موادی مناسب برای علائم بیماری است. و داروهای موجود در دارو هومیوپاتی از گیاهان طبیعی، مواد معدنی یا اندام در حیوانات می آید.


دارو هومیوپاتی چگونه سطح کراتینین بالا را درمان می کند؟


نشانه های سطح بالای کراتینین مانند فشار خون بالا، کم خونی و تهوع می تواند با داروهای مناسب درمان شود. به این ترتیب، سطح کراتینین می تواند کاهش یابد.


این درمان می تواند به مقدار کراتینین کراتینین را درمان کند، اما بعضی از داروها ممکن است بر روی بیماران اثر جانبی داشته باشند. داروهای گیاهی چینی می توانند به بهبود آسیب کلیه کمک کنند و عملکرد کلیه را از طریق جلوگیری از التهاب کلیه، افزایش رگ های خونی و تامین مواد مغذی غنی به کلیه کمک کنند، و کلیه کراتینین را از بدن دفع می کند. به این ترتیب، سطح کراتینین بالا می تواند بسیار بنیادین بدون عوارض جانبی درمان شود.


به غیر از داروهای گیاهی چینی، رژیم غذایی روزانه نیز برای بیماران با سطح بالای کراتینین مهم است که می تواند سطح کراتینین را کاهش دهد. زیر باید دنبال شود:


1. مصرف کم پروتئین


2. اجتناب از گوشت مانند مرغ و گوشت خوک که حاوی کراتینین است


3. رژیم کم نمک یا سدیم


4. آب به اندازه کافی. اگر تورم جدی باشد، محدود کردن آب ضروری است.


5. مصرف کم فسفر و پتاسیم


6. خوردن ویتامین بیشتر، که می تواند کمک به افزایش ایمنی و جلوگیری از التهاب


7. غذاهای پروتئینی با کیفیت بالا مثل ماهی و سفید تخم مرغ را می خورید که می تواند ضایعات بسیار کمی تولید کند.


بیماران با سطح کراتینین بالا باید از نکات بالا پیروی کنند، که می تواند کراتینین را به طور موثر کاهش دهد. اگر شما هر گونه سوال یا مایل به دانستن اطلاعات بیشتر، لطفا با ما آزادانه تماس بگیرید.


ایمیل ما: huaxiainstitute@hotmail.com


WhatsApp / Viber ما: +86 13503211882

آیا درمان های طبیعی و جایگزین برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی در مرحله 5 وجود دارد

آیا درمان های طبیعی و جایگزین برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی در مرحله 5 وجود دارد

درمان های جایگزین، بیماری مزمن کلیه آیا درمان های طبیعی و جایگزین برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی مرحله 5 وجود دارد؟ بله، درمان های معمول دیالیز و پیوند کلیه است. علاوه بر این، شما همچنین می توانید سم زدایی درمان که بر اساس طب سنتی چینی (TCM) ایجاد می شود را امتحان کنید.

در طب غربی، هیچ درمان مؤثر و موثر برای از بین بردن سموم وجود ندارد. دیالیز و پیوند کلیه درمان بیماری مزمن کلیوی مرحله 5 باقی می مانند. با این حال، این درمان ها به طور موثر برای درمان نارسایی کلیوی مشکل است. چرا نمیتواند سموم بدن شما را از بین ببرد؟ تجمع سمی در بدن علت بیماری درازمدت کلیه است.

برای به دست آوردن درمان موثر برای مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، نقطه اصلی این است که از بین بردن سموم. هنگامی که سموم از خون خارج می شود، پاسخ به استرس اکسیداتیو و پروتئین های غیر طبیعی و عوامل مضر ترشح سلول ها را متوقف می کند. هنگام برداشتن پروتئین های غیرطبیعی و عوامل مضر، واکنش هورمون پاسخ ایمونوآلوزومیناسیون خواهد شد، هیچ کمپلکس ایمنی آنتی ژن و مکمل وجود نخواهد داشت. هنگامی که هیچ سمتی در خون وجود ندارد، عوامل مضر برای سلول های ذاتی کلیه از بین می روند، آسیب کلیه متوقف می شود و سپس کلیه ها می توانند به تدریج بهبود یابد.

درمان با سم زدایی می تواند از طریق ادرار، خون و غدد عرق، سموم را از بین ببرد، که می تواند یک محیط خوب و خوب محیط برای بهبود عملکرد کلیه را فراهم کند.

داروهای مورد استفاده در درمان درمان حذف توکسین داروهای گیاهی چینی هستند. داروهای گیاهی چینی می توانند به طور مستقیم از طریق پوست و اسمز معکوس ماشین پیشرفته به ضایعات کلیه برسند. از طریق گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی و ارائه مواد مغذی می تواند توانایی خودسوزی بافت های کلیه را تحریک کند و به تدریج عملکرد کلیه را بهبود بخشد.

داروهای گیاهی چینی که در درمان استفاده می شوند می توانند به کاهش دیالیز دیالیز یا حتی جلوگیری از دیالیز کمک کنند. این درمان فقط در چین صورت می گیرد، اگر می خواهید هزینه، زمان پردازش، چگونگی سفر به چین را برای گرفتن یا سایر اطلاعات بدست آورید. لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش پزشکی را برای ما ارسال کنید ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.

WhatsApp / Viber: +86 13503211882

اسکایپ: abc.kidney

ایمیل: kidneyabc@hotmail.com

کراتینین 2.2 بالاتر از سطح عادی است

کراتینین 2.2 بالاتر از سطح عادی است

کراتینین 2.2، در این صبح یک بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیه، مشاوره آنلاین دکتر، کراتینین 2.2 بالاتر از سطح طبیعی است؟ در اینجا، ما برخی از دانش در مورد کراتینین، چگونگی کاهش آن به طور طبیعی بدون هیچ عوارض؟ در همان زمان، شما می دانید که آیا بیماری مزمن کلیه می تواند درمان شود یا نه.

سطح کراتینین طبیعی چیست؟

هدف از سطح کراتینین طبیعی در خون باید بین 0.6 تا 1.2 میلی گرم در دسیلیتر برای مردان و 0.5 تا 1.1 میلی گرم در دسیلیتر برای زنان باشد. مردان معتقدند سطح کراتینین بالاتر است، زیرا توده عضلانی بیشتری دارند. کراتینین 2.2 بالاتر از سطح طبیعی است، یعنی کلیه شما به طور جدی آسیب دیده است.

کراتینین یک ماده زاید است که در خون هر فرد پیدا می شود. در شرایط عادی، کلیه های شما باید بتوانند این ماده را از بدن شما فیلتر کنند و منتقل کنند. راه های متعددی وجود دارد که می توانید سطح کراتینین خود را کاهش دهید، از جمله تغییر رژیم غذایی، تغییر برخی از شیوه زندگی، مصرف دارو و شرکت در درمان پزشکی. سطح کراتینین بالا می تواند مشکل کلیه شما را نشان دهد.

شما می توانید شرایط بیماری خود را به ایمیل ارسال کنید: kidneyabc@hotmail.com، متخصصین ما برنامه رژیم غذایی خود را که بستگی به شرایط بیماری شما را به صورت رایگان به شما کمک می کند. در اینجا ما برخی از جزئیات در مورد درمان بیماری کلیه، شما همچنین می توانید بدانید که چرا بیماری مزمن کلیه نمی تواند درمان شود.

در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، سه سلول کلیوی وجود دارد، سالم، مرده، بیمار. با توجه به سلول های مرده نمی تواند درمان شود، بنابراین بیماری مزمن کلیه نمی تواند درمان شود. اما ما می توانیم سلول های بیمار را بهبود بخشیم تا عملکرد کلیه را بهبود بخشیم. درمان های جایگزین به طور گسترده ای برای تعمیر کلیه های آسیب دیده استفاده می شود از جمله: Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان حذف توکسین، درمان Moxibustion، طب سوزنی، درمان فشرده سازی داغ، درمان چرخه، بخار درمان، فنجانی درمان، و غیره .

کراتینین 2.2 می تواند به طور طبیعی با بهبود عملکرد کلیه کاهش یابد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.

WhatsApp / Viber: +86 13503211882

اسکایپ: abc.kidney

آیا دیالیز لازم است برای کراتینین 9.2 در مرحله 5 بیماری کلیه

آیا دیالیز لازم است برای کراتینین 9.2 در مرحله 5 بیماری کلیه

"من با نارسایی کلیوی با کراتینین 9.2 در مرحله 5 بیماری کلیوی تشخیص داده شدم. دکتر به من گفت دیالیز را شروع می کنم. آیا دیالیز باید باشد؟" اگر شما مشکالت مشابهی دارید، به دنبال این مقاله برای دریافت پاسخ یا می توانید با ONLINE مشورت کنید DOCTOR به طور مستقیم به صورت رایگان است. "من با نارسایی کلیوی همراه با کراتینین 9.2 در مرحله 5 بیماری کلیوی تشخیص داده شدم. دکتر به من گفت دیالیز را شروع می کنم. آیا دیالیز باید انجام شود؟" اگر شما مشکالت مشابهی دارید، به دنبال این مقاله برای دریافت پاسخ، یا می توانید مستقیما به صورت رایگان در ONLINE DOCTOR مشورت کنید.


کراتینین 9.2 خیلی زیاد است، اما به این معنا نیست که شما باید دیالیز را قبول کنید. در بسیاری از کشورها، هنگامی که کراتینین بسیار بالا است، دیالیز توصیه می شود برای فیلتر کردن خون، سطح کراتینین شاخص برای اندازه گیری است، که آیا شروع به دیالیز یا نه وابسته به بسیاری از عوامل، از جمله سطح پتاسیم در خون، عوارض ، و غیره.


در مرحله 5 بیماری کلیه، شما هنوز هم می توانید از درمان محافظه کار برای جلوگیری از دیالیز استفاده کنید.


اگر نمی خواهید دیالیز را شروع کنید، راه هایی برای کمک به تمیز کردن خون وجود دارد. کلیه محصولات ضایعات و مایع اضافی را به درستی حذف می کنند، هنوز بدن های دیگری برای سم زدایی خون، پوست و روده ها وجود دارد. در چین، درمان های پزشکی چینی می تواند به دستیابی به این هدف کمک کند، از جمله: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام درمانی پا، ایمونوتراپی، درمان برطرف کننده سم زدایی، Moxibustion Therapy، طب سوزنی، فشرده سازی گرم، درمان چرخه، بخار درمان، طب سوزنی و غیره


درمان های سیستماتیک می توانند سموم را از سلول های کلیه حذف کرده و مواد زائد را خارج از خون اخراج کنند. آنها همچنین می توانند عروق خونی را از بین ببرند، Stasis را از بین ببرند تا جریان خون را به کلیه های آسیب دیده افزایش دهند، ایسکمی و انکسای کلیوی را بهبود بخشد. علاوه بر این، التهاب کلیه و فیبروز کلیوی را برای جلوگیری از آسیب کلیه مهار می کند.


بعد از 10 تا 15 روز درمان، میزان کراتینین شما حداقل 10٪ کاهش می یابد. پس از حدود یک ماه درمان، وضعیت بیماری تثبیت شد. و سپس شما می توانید برای درمان مداوم پزشکی به خانه برسانید. پس از درمان طولانی مدت، ممکن است که شما از دیالیز و پیوند کلیه دور شوید تا یک زندگی عادی به ارمغان بیاورد.


اگر شروع به دیالیز کنید، بستگی به وضعیت پزشکی شما دارد. اگر نمیخواهید زندگی باقیمانده در درمان دیالیز را صرف کنید، باید عملکرد کلیه را در اسرع وقت بازگردانید.


اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.


WhatsApp / Viber: +86 13503211882


اسکایپ: abc.kidney


ایمیل: kidney-healthy@hotmail.com

چه راه های طبیعی به من کمک می کند کراتینین 5.0 را کاهش دهد

چه راه های طبیعی به من کمک می کند کراتینین 5.0 را کاهش دهد

کراتینین 5.0، راه های طبیعی کراتینین 5.0 می تواند توسط Ketosteril یا دیالیز کاهش یابد. اما هر دو آنها درمان های طبیعی نیستند و نارسایی کلیه از ریشه درمان نمی شود. به دنبال این مقاله برای دریافت راه های طبیعی در کاهش کراتینین 5.0، و یا شما می توانید ONLINE DOCTOR را به طور مستقیم در رایگان مشورت کنید.


معنی کراتینین 5.0 چیست؟


سطح کراتینین بالا باعث اختلال عملکرد کلیه یا بیماری کلیوی می شود. همانطور که کلیه ها به هر دلیلی دچار اختلال می شوند، سطح کراتینین در خون به علت ضعف کراتینین در کلیه ها افزایش می یابد. به طور کلی میزان کراتینین غیرمعمول به این ترتیب از نقص عملکرد یا شکست کلیه ها هشدار می دهد. بنابراین کراتینین 5.7 به این معنی است که شما در عملکرد کلی کلیه هستید، کلیه به طور جدی آسیب دیده است. بنابراین راه طبیعی باید عملکرد کلیه را بهبود بخشد و کلیه های آسیب دیده را تعمیر کند.


راه های طبیعی برای کاهش کراتینین 5 چیست؟


برای افرادی که دارای کراتینین 5.0 هستند، نکته کلیدی برای کاهش سطح کراتینین، بهبود عملکرد کلیه است. همانطور که برای درمان، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی توصیه می شود. این درمان بر اساس چندین گیاه است که دارای قابلیت گسترش رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب هستند. این گیاهان از خارج استفاده می شود، که بسیار متفاوت از طب سنتی چینی (TCM) است. با استفاده از permeameter، مواد مؤثر در داروهای میکرو چینی می توانند به طور مستقیم به ضایعات کلیوی وارد شوند. آنها سلولهای ذاتی کلیه را به وجود می آورند تا به آنها کمک کنند. با وجودی که بافت های کلیه مرده نمی توانند احیا شوند، اما سلول های مجروح شده در کلیه از بین می روند. کراتینین بیشتر تخریب می شود و سطح کراتینین به طور موثر کاهش می یابد.


تمام داروهای گیاهی چینی که در درمان استفاده می شوند از طبیعت می آیند، بنابراین بیماران در مورد عوارض جانبی نگران نباشند، کراتینین 5.0 می تواند به طور طبیعی با بهبود عملکرد کلیه کاهش یابد، بنابراین امید زیادی برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد.


اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.


WhatsApp / Viber: +86 13503211882


اسکایپ: abc.kidney


ایمیل: kidney-healthy@hotmail.com