kidneyhelp

دانش کلیه

kidneyhelp

دانش کلیه

10 علائم نشان می دهد که ممکن است بیماری کلیوی داشته باشید

10 علائم نشان می دهد که ممکن است بیماری کلیوی داشته باشید

با افزایش سریع ریتم زندگی، امروزه بیشتر افراد باید با فشار عظیمی از زندگی مواجه شوند و عادت بد زندگی آنها نیز ممکن است موجب صدمه به سلامتی آنها شود، به ویژه که کلیه مهم ترین ارگان برای تخلیه سموم و محصولات متابولیسم است. یک فرد اغلب باقی می ماند و دارای رژیم نامنظم است، ورزش کم است، کلیه آنها به سختی برای تخلیه توکسین های بیشتری از بدن کار می کنند و به تدریج می تواند صدمه ببیند و پس از آن شما بعضی از ناراحتی های خود را در زندگی خود احساس خواهید کرد، به عنوان یک دکتر کلیه که می خواهم به شما بگویم چه علائمی می تواند مشکل کلیه شما را نشان دهد.


پیش از آن ما باید بدانیم علائمی که می توانیم در مورد وضعیت کلی کلیه خودمان بدانیم چیست که نشانه هایی است که با کلیه های شما اشتباه است.


اگر در معرض فشار خون بالا، دیابت، سابقه خانوادگی نارسایی کلیه یا اگر شما بیش از 60 سال سن دارید، خطر ابتلا به بیماری کلیوی را دارید، مهم است که سالانه برای بیماری کلیوی آزمایش شود. اطمینان خاطر داشته باشید که علائمی را که در اختیار پزشکان مراقبت پزشکی قرار می دهید ذکر کنید.


1. شما خسته تر هستید، انرژی کمتری داشته باشید یا تمرکز کنید.


2. شما مشکل خواب دارید


3. پوست خشک و خارش دارید.


4. احساس نیاز به ادرار بیشتر.


5. خون را در ادرار می بینید.


6. ادرار فوم است


7. شما در معرض خستگی مفرط در اطراف چشمها هستید.


8. مچ پا و پاها شما تورم دارند.


9. شما دوست ندارید غذا بخورید، حتی احساس گرسنگی می کنید، و اغلب احساس تهوع و استفراغ می کنید. این نشانه بسیار عادی است، اما ایجاد سموم ناشی از کاهش عملکرد کلیه می تواند یکی از دلایل آن باشد.


10. عضلات شما گرفتار هستند. عدم تعادل الکترولیتی می تواند منجر به اختلال عملکرد کلیه شود. به عنوان مثال، سطح کلسیم کم و فسفر کم کنترل شده ممکن است به گرفتگی عضلات کمک کند.


با توجه به علائم فوق شما باید به یک دکتر در زمان دیدن و قبول درمان مناسب در زمان، چگونه به مقابله با این علائم در زمان به هر بیمار بسیار مهم است، و کلیه کارشناسان ما در بلند چینگ های کلیه موسسه بیماری آن را برای تحقیق بسیاری از سالها و درمان طبیعی سیستمیک برای این امر ایجاد شده است، اثر درمان بسیار مؤثر است و هیچ عارضه جانبی برای بیماران ندارد، بنابراین اگر شما چیزی در رابطه با کلیه خود دارید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:


ایمیل ما: huaxiainstitute@hotmail.com


WhatsApp / Viber ما: +86 13503211882

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.