kidneyhelp

دانش کلیه

kidneyhelp

دانش کلیه

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ممکن است یک درمان جایگزین برای بیماران دیالیزی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ممکن است یک درمان جایگزین برای بیماران دیالیزی


پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک درمان جایگزین برای بیماران با بیشترین بیماران مبتلا به نارسایی کلیه DiálisisA برای درمان این نوع بیماری کلیوی می تواند دیالیز است. از آنجا که دیالیز ممکن است برخی از عوارض جانبی را و ممکن است عملکرد کلیه را کاهش دهد. بنابراین، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی هستند درمان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی خواسته ممکن است یک درمان جایگزین برای دیالیز tratameinto.


چه دلیلی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نیاز به دیالیز؟


از آنجا که عملکرد کلیه آسیب دیده است یا مرده. در بدن، کلیه ها است برای پاسخ به حذف مواد زائد و سموم از مجرای خون. زمانی که کلیه به نظر می رسد این مشکل، عملکرد کلیه ممکن است رها کردن، باعث زائد و سموم در بدن می تواند در زمان از بین بردن. بیمار ممکن است سردرد، گرفتگی عضلانی و خستگی با تجمع مواد سمی در مواد خون ظاهر می شود. بنابراین، بیمار نیاز به دیالیز برای حذف سموم مختلف در خون است، اما دیالیز خوب است برای درمان بیماری کلیه، که می تواند برخی از عوارض جانبی، درمان آورد و همچنین که ممکن است عملکرد کلیه پایین تر نیست.


¿میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند tratameinto دیالیز جایگزین شود؟


پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی tratameinto دوباره در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang است. این تابع دارای tratameinto گشادکننده عروق، ضد ترومبوز و ضد انعقاد بریزید و جلوگیری از ترومبوز، که می تواند به بیماران کمک برای حذف سموم مختلف در خون، یک محیط سالم فراهم می کند که، عملکرد کلیه به تدریج می توانید تعمیر. علاوه بر این، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند صدمه به کلیه تعمیر، شما می توانید گردش خون بدن را بیدار.


با گسترش عروق خونی و ترویج گردش خون، خون کافی و اکسیژن می توان آن را به طور مستقیم به کلیه ها تحویل داده است.


با ترکیبی از گیاهان دارویی و سلول های بنیادی، ما می توانیم به شما قول می خواهد دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز.


اگر شما علاقه در تاریخ طب میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید به طور مستقیم برای اطلاعات بیشتر و یا اضافه کردن ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، شما همچنین می توانید پیام زیر را ترک و یا آنلاین دکتر مراجعه کنید. ما می توانیم شما را تا حد امکان کمک کند.



 

چه نیز شما می خواهید بدانید؟:

چگونه برای دریافت این درمان؟

هزینه های درمان چیست؟

درمان چقدر است؟

چگونه برای رفتن به بیمارستان ما؟

چگونه به سفر به پای چین را این درمان؟

کجا شما می توانید این درمان را دریافت؟


برچسب: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، ممکن است یک درمان جایگزین برای بیماران، دیالیز.

آیا من می توانم تابع من دیالیز اگر بهبود را متوقف کند؟

آیا من می توانم تابع من دیالیز اگر بهبود را متوقف کند؟


آیا من می توانم متوقف کردن عملکرد من دیالیز اگر افزایش؟ آیا من می توانم دیالیز اگر من بهبود عملکرد کلیه را متوقف کند؟ برای بعضی از بیماران کلیوی، عملکرد کلیوی مدت کوتاهی پس از شروع دیالیز را بهبود می بخشد، اما برای برخی از بیماران دیگر، عملکرد کلیه به تدریج با دیالیز مداوم کاهش می دهد. آیا می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه و یا اختلال عملکرد کلیه؟ در حال حاضر در برای اطلاعات بیشتر.


چگونه به بهبود عملکرد کلیه برای بیماران تحت دیالیز؟


هنگامی که شما فقط شروع دیالیز، مواد زائد می توان به خارج از بدن منتقل می به منظور کاهش آسیب کلیوی. در چنین حالتی، شما می توانید برخی از عملکرد بازگرداند. اما با دیالیز مداوم با توجه به عوامل، این احتمال وجود دارد که عملکرد کلیه خود را به تدریج کاهش و در نهایت از دست دادن به طور کامل. در واقع، یک بار وضعیت پزشکی شما تثبیت دیالیز، شما می توانید برخی از درمان های دیگر را امتحان برای کمک به محافظت عملکرد کلیه باقی مانده.


در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، اغلب درمان سموم از بین بردن استفاده می شود. این ترکیبی از چند درمان طب چینی مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا دارویی، حمام درمانی دارویی، انما، بخار درمان خوراکی و طب چینی است. شما می توانید کمک از بین بردن زباله های عظیم و مایع اضافی را از بدن از طریق ادرار، حرکات روده و عرق به محیط داخلی خود را برای کلیه خود شفا و سایر داروها است. شما همچنین می توانید به بهبود گردش خون و افزایش جریان خون به کلیه ها آسیب دیده به منظور بهبود ایسکمی کلیوی و کمبود اکسیژن. علاوه بر این، شما می توانید ایمنی شما را تقویت برای مبارزه با این بیماری است. بعد از حدود یک هفته درمان، شما را به اثر درمان را ببینید. ادرار شما به دلیل وجود مواد زائد بسیار بد بو و ابری می شود. پس از حدود یک و نیم ماه از درمان، آن را پر انرژی خواهد بود. فشار خون بالا، سطوح بالای کراتینین، سطح اسید اوریک بالا و کاهش BUN بالا. سایر علائم مانند درد پشت، اشکال در تنفس، خارش پوست و غیره را کاهش می شود. پس از حدود یک ماه درمان، وضعیت کلیه تدریج بهبود می یابند. با بهبود عملکرد کلیه، دیالیز می تواند به کاهش و یا حتی جلوگیری از دیالیز. با این حال، تمام بیماران دیالیز می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد.


آیا من می توانم دیالیز را متوقف کند اگر بهبود عملکرد کلیه من؟ این بستگی دارد. اگر شما می توانید عملکرد کلیه خود را بهبود بخشد بیش از 10٪، ممکن است برای متوقف کردن دیالیز. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی جایگزین به دیالیز، لطفا آنلاین دکتر به طور مستقیم مشورت، آن را ساده تر، شما همچنین می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما می توانیم شما را با همه چیز کمک کند.



 

چه نیز شما می خواهید بدانید؟:

چگونه برای دریافت این درمان؟

هزینه های درمان چیست؟

درمان چقدر است؟

چگونه برای رفتن به بیمارستان ما؟

چگونه به سفر به پای چین را این درمان؟

کجا شما می توانید این درمان را دریافت؟


برچسب: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، نارسایی کلیه، درمان diálisisel

بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک عمان کاهش کراتینین 707 در چین

بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک عمان کاهش کراتینین 707 در چین


سندرم نفروتیک بیمار عمان کاهش کراتینین 707 ChinaCon سطح بالای کراتینین 707umol / L، ممکن است که با دکتر خود دیالیز توصیه کرده است. بله، بسیاری از بیماران دیالیزی را چرا که آنها هیچ گزینه های دیگر در کشورهای خود هستند. با این حال، یک بیمار عمان تصمیم به آمدن به بیمارستان ما برای درمان. او دوست ندارد به دیالیز است.


نام او JANASHAL است و از سندرم نفروتیک با سطح کراتینین بالا به مدت 5 سال و پروتئینوری 10 سال رنج می برد. هنگامی که آن را به بیمارستان ما آمد، سطح کراتینین او 707umol / L، و پروتئین در ادرار 3+ اسید 318umol / L بود


سابقه بیماری


9 سال پیش به علت درد پشت، او را به بیمارستان رفت برای بررسی، که نشان می داد او یک بیماری کلیوی داشته است. با توجه به مدت دارو، او احساس بهتر است. با این حال، 2 ماه، به علت عفونت و تب، دوباره در بیمارستان بستری شد. در این زمان، گزارش نشان داد که سطح کراتینین و شاخص های دیگر افزایش یافته است. شرایط او بدتر شدن بود.


او دیالیز خودداری کرد و پس از آن به دنبال درمان های جایگزین در خارج از کشور. در این وضعیت، او در بر داشت بیمارستان ما و یک با دکتر کلیه ما برای کمک.


درمان در بیمارستان ما


همانطور که او را به بیمارستان ما وارد شدند، بسیار ضعیف در یک صندلی چرخدار نشسته بود. در ابتدا ما یک معاینه کامل داد و پس از آن سازماندهی مشاوره متخصص برای او. کارشناسان ما یک برنامه درمانی بر اساس وضعیت بیماری خود، از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سوپ دارویی، دارویی حمام کامل، پا دارویی، ترکیب MaiKang، سوپ طب چینی خوراکی ساخته شده است.


پس از یک هفته درمان، حجم ادرار افزایش اشتها بهبود یافته است، عرق زیادی. از همه مهمتر، سطح بالای خود را از کراتینین به 707 215umol / L کاهش یافته بود، اسید اوره به 72umol کاهش یافت / L پروتئینوری و خارش پوست نیز ناپدید شده است.


اگر شما می توانید درمان مناسب دریافت، سندرم نفروتیک خود را می تواند به خوبی درمان می شود. درباره اطلاعات بیشتر، لطفا به دکتر آنلاین به طور مستقیم مشورت، آن را ساده تر، شما همچنین می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



 

چه نیز شما می خواهید بدانید؟:

چگونه برای دریافت این درمان؟

هزینه های درمان چیست؟

درمان چقدر است؟

چگونه برای رفتن به بیمارستان ما؟

چگونه به سفر به پای چین را این درمان؟

کجا شما می توانید این درمان را دریافت؟


برچسب: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، کراتینین، درمان، طب چینی

داروی جدید برای درمان FSGS


داروی جدید برای درمان FSGS. بیمار: سلام، نام من هنریک مارکوندس است. اهل برزیل هستم و رنج می برد از FSGS (گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال). من به کمک شما نیاز دارند.

دکتر: خوب. نگران نباشید. من شما را کمک. سطح خود را از کراتینین چیست؟

بیمار: این 2.08mg / dL است. پدر من نیز یک بیمار کلیوی پیوند کلیه دریافت کرده است. همچنین عموی من در 37 سال با این مشکل درگذشت. من بسیار نگران هستم.

دکتر: چه درمان در حال حاضر مصرف؟ کار چگونه موثر است؟

بیمار: من تورم و پروتئینوری داشته باشند. دکتر من فقط برخی از داروهای کنترل بیماری من تجویز کند. شما می توانید برخی از کمک انجام دهید، اما هنگامی که شما این دارو را متوقف کند، علائم من دوباره رخ می دهد.

دکتر: بله، داروهای رایج تنها علائم خود را کنترل کنید اما آنها می توانند بافت کلیه آسیب دیده خود را تعمیر نیست. به همین دلیل شرایط خود را پس از قطع مواد مخدر می افتد دوباره است.

بیمار: آیا شما هر گونه داروی جدید برای درمان FSGS؟ من نمی خواهم به مرگ است.

دکتر: بیمارستان ما دارای یک داروی جدید برای درمان FSGS. که طب میکرو چینی Osmotherapy است. در این روش درمانی بیرونی استفاده می شود در طب سنتی چینی (TCM) است. بیماران فقط نیاز به دروغ روی تخت به این درمان. این احساس بسیار راحت و مانند یک ماساژ. اسمز ماشین کمک می کند تا مواد تشکیل دهنده فعال به طور مستقیم به آسیب کلیوی. داروهای چینی می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه های گشاد رگ های خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی و فراهم آوردن مواد مغذی. هنگامی که عملکرد کلیه خود را به شما در بهبود، سطح کراتینین خود را افزایش 2.08. FSGS همچنین می توانید به طور موثر اداره می شود. هیچ عود رخ نمی دهد.

بیمار: Osmotherapy به در چین تنها در دسترس است؟ آیا باید به چین برای درمان؟

دکتر: بله بیماران خارجی نیاز به رسیدن به چین برای درمان.

بیمار: خوب، من می بینم.

دکتر: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما، شما می توانید با ما به طور مستقیم از طریق ایمیل تماس بگیرید و یا ارسال به sjzhospitalrenal@hotmail.com.

چه نیز شما می خواهید بدانید؟:
چگونه برای دریافت این درمان؟
هزینه های درمان چیست؟
درمان چقدر است؟
چگونه برای رفتن به بیمارستان ما؟
چگونه به سفر به پای چین را این درمان؟
کجا شما می توانید این درمان را دریافت؟

برچسب: نارسایی کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان سموم از بین بردن

دیالیز 3 بار در هفته: می خواهید بدانید درباره سموم درمان حذف


دیالیز 3 بار در هفته: می خواهم به دانستن درباره درمان از بین بردن سموم "من یک بیمار دیالیز از 2 فوریه، 2006 هستم، 3 بار در هفته دیالیز می خواهم بدانم در مورد درمان از بین بردن سموم .." این یک ایمیل دریافت شده از صندوق پست الکترونیکی ما، enfermedad-renal@hotmail.com است. در مقاله زیر، ما در مورد این بیماری یاد می گیرند و به برخی از پیشنهادات.

از توضیحات بیمار، ما یاد بگیرند که او در دیالیز برای حدود 11 سال است که طولانی بوده است. دیالیز یک درمان جایگزینی است، و می تواند برخی از عوارض شدید ایجاد کند، آنوری شایع است. در این وضعیت، بیش از حد بسیاری سموم و مواد زائد که در خون و علت آلودگی خون تجمع وجود دارد، دیالیز راهی برای فیلتر کردن خون و حذف مواد زائد است. اما بیماران باید آن را به طور منظم، که می تواند زندگی عادی خود را تحت تاثیر قرار دهد.

درمان از بین بردن سموم درمان طب چینی بر اساس TCM است، و شامل درمان های مختلف، از جمله حمام پا، حمام، طب چینی دهان، Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی، ناف درمان، فتیلهگذاری و به زودی. با افزایش خروجی ادرار، حرکات روده و پوست عرق کردن، می تواند کمک از بین بردن سموم و آلودگی خون روشن است. علاوه بر این، شما همچنین می توانید رگ های خونی را گسترش و افزایش گردش خون، بنابراین، می تواند سلول های کلیه تعمیر کلیه کمک و بهبود عملکرد کلیه.

از طریق یک روش سیستماتیک، بیماران می توانند از پیشرفت های بزرگ است. به عنوان مثال، در 2 هفته اول درمان، بیمار می تواند اشتها را بهبود بخشد، از بین بردن خارش پوست و تورم، خواب با کیفیت خوب و انرژی بیشتر است. بنابراین بیماران می توانند احساس بهتر است. علاوه بر این، درمان طولانی مدت، بیماران ممکن است همچنین عملکرد کلیه را بهبود، به طوری که بیماران پتانسیل بسیار خوبی برای کاهش فرکانس از دیالیز و یک زندگی بهتر است.

از آنجا که بیمار دیالیز برای حدود 11 سال صورت گرفته است، به طوری که اثرات شفا از گرفتن درمان از بین بردن سموم باید در وضعیت بیماری خود را تکیه می کنند. اگر شما علاقه مند در درمان، می تواند به چین آمده تا در مورد درمان طب چینی، بر این باورند که شما می توانید از پیشرفت های بزرگ است. مایل به کسب اطلاعات بیشتر؟ شما می توانید دکتر آنلاین به طور مستقیم دریافت، آن را ساده تر، شما همچنین می توانید پیام خود را در زیر ترک، ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.

چه نیز شما می خواهید بدانید؟:
چگونه برای دریافت این درمان؟
هزینه های درمان چیست؟
درمان چقدر است؟
چگونه برای رفتن به بیمارستان ما؟
چگونه به سفر به پای چین را این درمان؟
کجا شما می توانید این درمان را دریافت؟

برچسب: نارسایی کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان سموم از بین بردن