kidneyhelp

دانش کلیه

kidneyhelp

دانش کلیه

درمان مشخصه بو از آمونیاک در نارسایی کلیه درمان

درمان مشخصه بو از آمونیاک در نارسایی کلیه درمان

درمان مشخصه بو از آمونیاک در نارسایی کلیه را درمان کنند. همانطور که همه ما می دانیم که بسیاری از علائم در نارسایی کلیه وجود دارد، بوی آمونیاک در دهان یکی از آنها است. بوی بد مردم را خجالت، بدون توجه به بیمار و یا افرادی که در حال صحبت کردن به آنها. بنابراین بسیاری از مردم می خواهند بدانند که دلایل و درمان آن است. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر ONLINE ما به صورت رایگان بپرسید.

چرا بیمار نارسایی کلیه خواهد بوی آمونیاک در دهان خود دارند؟

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، عملکرد کلیه های خود را به طور جدی آسیب دیده است، ضایعات و سموم به خصوص زباله های نیتروژنی، مانند نیتروژن اوره می تواند بدن خود را نمی توان در زمان مرخص، در نتیجه در بدن تجمع می یابد. باکتری در روده ها شامل اوره آز است که می تواند اوره تجزیه و پس از آن تولید آمونیاک. بنابراین، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید بوی آمونیاک.

چگونه برای درمان آمونیاک در نارسایی کلیه؟

نکته کلیدی این است برای بهبود عملکرد کلیه شما. طب میکرو چینی Osmotheropy درمان سنتی چینی است، با کمک از این درمان سلول های کلیه مجروح را می توان تعمیر و عملکرد کلیه را می توان بهبود یافته است. سلول های بنیادی همچنین می تواند برای درمان این بیماری استفاده می شود، آن را نمی درمان مستقل چینی یا درمان های غربی، اما ترکیبی از داروهای غربی و گیاهان چینی است. این است که در داروهای سنتی چینی گیاهی است. آن استفاده می کند دارو های مختلف با توجه به patients'condition رفع می کند. این می تواند به جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه.

اگر شما هر گونه سوال لطفا با ایمیل به kidneyabc@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. ما به شما راهنمایی های حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید.

kidneyabc@hotmail.com


آیا درمان مشخصه نفروپاتی فشار خون وجود دارد

آیا درمان مشخصه نفروپاتی فشار خون وجود دارد

آیا درمان مشخصه نفروپاتی فشار خون "سلام، دکتر وجود دارد. fathere من سطح کراتینین 5.8 است، هر گونه درمان را به بازگرداندن آن به سطح نرمال وجود دارد؟ من می خواهم در مورد گیاهان در درمان میکرو چینی برای درمان نفروپاتی فشار خون مورد استفاده قرار می دانم. فشار خون او 140/100 است. "اگر شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر آنلاین ما بخواهید به صورت رایگان.

اول، علت اساسی نفروپاتی فشار خون فشار خون بالا در دراز مدت که بیشتر به نفروپاتی منجر شده است. فشار خون به دلیل افزایش جریان خون افزایش می یابد و یا کوچک شدن رگ های خونی، در نتیجه تحمیل آسیب کلیوی است که یک نوع بیماری ثانویه، و سلول های اندوتلیال برای آن رنج می برد و به شکل پاسخ التهابی که تسریع آسیب کلیوی.

آن را به عنوان یک بیماری ثانویه است، درمان اساسی ترین نفروپاتی فشار خون است برای کنترل بیماری اولیه با کاهش فشار خون بالا. روش سنتی درمان پزشکی مانند مدر، بتا بلاکر، گشادکننده عروق و hypotensor استفاده کنید. در حالی که درمان ثانویه نفروپاتی فشار خون است برای کنترل آسیب کلیوی است که با ایسکمی کلیوی و هیپوکسی، پاسخ التهابی و بهره برداری بیش از حد ایجاد می شود.

با این حال، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy قادر به حل این مشکلات برای یک بار همه با کنترل بیماری اولیه، تعمیر آسیب کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه throughly است. در این روش درمانی از نفروپاتی فشار خون دارای چهار اثر معنیداری: outspreading رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تجزیه پذیری. فشار خون بالا می تواند به طور موثر توسط outspreading رگ خونی است که قادر به بهبود گردش خون کلیوی، در نتیجه فراهم کردن شرایط برای تعمیر کلیه کنترل می شود.

اگر شما هر گونه سوال در مورد ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی لطفا با ایمیل به kidneyabc@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. کارشناسان حرفه ای ما شما را راهنمایی در اسرع وقت به من بدهید.

kidneyabc@hotmail.com 

چگونه بیماری کلیه می شود دیابت و درمان آن

چگونه بیماری کلیه می شود دیابت و درمان آن

چگونه دیابت باعث بیماری کلیه و درمان آن؟ "آیا درمان مشخصه برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی در هند وجود دارد؟ بسیاری از بیماران می خواهم در مورد درمان گیاهی می دانید؟ "اگر شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر آنلاین ما بخواهید به صورت رایگان.

هنگامی که بدن ما هضم پروتئین که ما می خوریم، روند ایجاد ضایعات. در کلیه ها، میلیون ها نفر از عروق خونی کوچک (مویرگ ها) با سوراخ حتی ریزتر درست می کند در آنها به عنوان فیلتر عمل می کنند.

به عنوان جریان خون از طریق رگ های خونی، مولکول های کوچک مانند مواد زائد از طریق سوراخ فشار. این ضایعات بخشی از ادرار می شود. مواد مفید مانند سلول های قرمز خون و پروتئین هستند، بیش از حد بزرگ را از طریق سوراخ هایی در فیلتر عبور کرده و در خون است.

دیابت می تواند این سیستم آسیب برساند. سطوح بالای قند خون را به کلیه فیلتر خون بیش از حد. همه این کار فوق العاده سخت در فیلتر است. پس از سال ها، آنها شروع به نشت و پروتئین بسیار مفید است در ادرار از دست داد. داشتن مقدار کمی از پروتئین در ادرار است که به نام میکروآلبومینوری.

در آن زمان، استرس کار زیاد باعث می شود که کلیه ها برای از دست دادن توانایی فیلتر کردن آنها. ضایعات پس از آن شروع به ساخت در خون. در نهایت، کلیه ها شکست بخورد. این شکست، ESRD، بسیار جدی است. فرد مبتلا به ESRD نیاز به پیوند کلیه و یا به خون فیلتر های ماشین آلات (دیالیز).

آیا درمان مشخصه برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی در هند وجود دارد؟

میکرو چینی Osmotherapy بر اساس طب سنتی چینی. آن را تنها در چین است. این است که در داروهای سنتی چینی گیاهی است. آن استفاده می کند دارو های مختلف با توجه به شرایط بیمار به درمان می کند. این می تواند به جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه. این می تواند تابعی از عملکرد کلیه را افزایش دهد. آن را در بهبود اثر و مناسبت، که تقریبا آن را ندارد عارضه هدف.

اگر شما هر گونه سوال لطفا با ایمیل به kidneyabc@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. ما به شما راهنمایی های حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید.

kidneyabc@hotmail.com


درمان مشخصه پروتئین در ادرار را درمان از ریشه

درمان مشخصه پروتئین در ادرار را درمان از ریشه

Karakteristik Terapi Kök gelen İdrar Protein davranın Can. "Ben böbrek yetmezliği ve ayakları ve ayak bilekleri su istinat olan bir arkadaşım var; fazla protein. o sağlık gıda saklamak için gitti ve onlar karahindiba çayı o ona yardımcı olabilir önerilir? Hastaneye gitmek için reddediyor. o diyaliz olmalı ama o bunu yapmadı. o böbrek yetmezliği olan 10 ay önce teşhis edildi. "ücretsiz bizim ONLINE DOKTOR isteyin herhangi bir sorunuz varsa.


Klinikte, idrarda çok fazla protein masif proteinüri denir. Bu belirti oluştuysa, biz idrarda baloncuklar bir sürü görebilirsiniz. İnsanların protein kaçağı kontrol etmek yapmalıyım?


Idrarda protein glomerüler epitel hücrelerinin hasar görmesinden kaynaklanır. Protein kaçağı yolları böbrek işlevini geliştirmek için azaltmak için, bu yüzden böbrek durumu giderek kötüleşen senin böbrek iltihabi reaksiyonu olduğu anlamına gelir.


Mikro-Çin Tıbbı Osmotherapy ileri tıbbi teknoloji --- osmoscope kombinasyonu ile geleneksel Çin İlaçları (TCM) dayanmaktadır. Her hastanın kendine özgü hastalık ve fiziksel koşullarına göre, bazı Çinli ilaçlar reçete edilecektir.


Yani idrarda çok fazla protein ile bir böbrek yetmezliği hasta olarak, size bu hastalığın ilerlemesini durdurmak ve protein kaçağı azaltmak için yardımcı olabilir, zamanla Mikro-Çin Tıbbı Osmotherapy almalıdır.


Herhangi bir sorunuz varsa kidney-healthy@hotmail.com için e-posta ya da bize mesaj bırakın lütfen. Biz en kısa sürede size profesyonel rehberlik verecektir.

kidney-healthy@hotmail.com


چه مدت طول عمر با کراتینین 7.9 بدون دیالیز

چه مدت طول عمر با کراتینین 7.9 بدون دیالیز

چه مدت طول عمر با کراتینین 7.9 بدون DialysisHow امید به زندگی طولانی با کراتینین 7.9 بدون دیالیز؟ هنگامی که ما در مورد حداکثر طول عمر با کراتینین 7.9 بدون دیالیز خواسته شد. در این مقاله، ما در مورد این موضوع صحبت کنید و پیدا کردن پاسخ مربوطه. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر ONLINE ما به صورت رایگان بپرسید.


به طور کلی، حداکثر طول عمر با کراتینین 7.9 بدون دیالیز بستگی به عوامل بسیاری از جمله سن بیمار، تاریخچه پزشکی، باقی مانده عملکرد کلیه، درمان و شرایط سلامت عمومی تصمیم گرفتند.


خبر خوب این است که بیماران با کراتینین 7.9 هنوز هم می تواند امید به زندگی عادی زندگی می کنند بدون دیالیز به شرط این که آنها می توانند روش های درمانی جایگزین در زمان می برد. آخرین چاره به نام آلودگی درمان خون به چنین نوع از گزینه است.


به عنوان یک روش سیستماتیک، آلودگی درمان خون ترکیب تکنیک های جامع تصفیه خون با داروهای طب سنتی چینی (مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، انما، چرخه درمان، درمان حمام کامل، حمام پا، و غیره). تا چه حد می تواند آلودگی را درمان خون کمک امید به زندگی طولانی تر خود را با کراتینین 7.9 بدون دیالیز؟ دیالیز ممکن است درد بیماران را کاهش، اما آن را به خوبی از ریشه درمان نمی کنند. بنابراین بسیاری از بیماران می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز و به دنبال دیگر درمان های جایگزین.


پزشکی میکرو چینی Osmotherapy قادر به حل این مشکلات برای یک بار همه با کنترل بیماری اولیه، تعمیر آسیب کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه throughly است.


اگر شما هر گونه سوال لطفا با ایمیل به kidney-healthy@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. ما به شما راهنمایی های حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید.

kidney-healthy@hotmail.com