kidneyhelp

دانش کلیه

kidneyhelp

دانش کلیه

درمان های جایگزین درمان تورم خوبی در سندرم نفروتیک

درمان های جایگزین درمان تورم خوبی در سندرم نفروتیک

سندرم نفروتیک، درمان های جایگزین، تورم چه درمان های معمول برای درمان تورم در سندرم نفروتیک هستند؟ آیا می توان آن را درمان کرد؟ یا درمان های جایگزین وجود دارد؟ چه درمان هایی باید بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک را انتخاب کنند؟ به دنبال این مقاله برای دریافت پاسخ، و یا شما می توانید ONLINE DOCTOR مستقیم به صورت رایگان مشورت کنید.


درمان های معمول برای سندرم نفروتیک چیست؟


داروهای استروئید معمولی برای سندرم نفروتیک عبارتند از پردنیزون، CellCept، سیکلوفسفامید و غیره. این داروها سریع کار می کنند و سندرم نفروتیک را به سرعت تحت کنترل قرار می دهند، اما آنها می توانند بسیاری از عوارض جانبی ایجاد کنند که نه تنها بر تصویر بدن تاثیر می گذارد. بدتر از آن، می تواند سندروم نفروتیک را از ریشه درمان کند، شرایط بیماری به راحتی می تواند عود کند. بیماران در محافل بدنی کشیده می شوند.


در کلیه درمان چین، پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یکی از نوآوری های داروهای چینی است که می تواند استروئیدها را برای درمان تورم در سندرم نفروتیک به خوبی تحت تاثیر قرار دهد.


این است که به طور مستقیم نفوذ داروهای چین چینی به ضایعات کلیه و توابع ارتقاء گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، تحریف ماتریکس خارج سلولی و ارائه مواد مغذی برای کلیه های آسیب دیده است. پس از یک دوره درمان، بافت های مجروح کلیه می توانند ترمیم شوند و سپس عملکرد کلیه به طور طبیعی و موثر بهبود می یابد. برای این درمان فقط باید دو کیسه دارویی را جایگزین کنید. هیچ دردی به شما نخواهد رسید. هنگامی که عملکرد کلیه شما بهبود می یابد، کلیه های شما می توانند کراتینین اضافی را از بدن خارج کنند. علاوه بر این، علائم شما از اختلال عملکرد کلیه مانند تهوع، استفراغ، اشتها و پروتئین در ادرار، ادم می تواند به خوبی کنترل شود. بنابراین بیماران می توانند بدون عود، به زندگی عادی برگردند.


اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.


WhatsApp / Viber: +86 13503211882


اسکایپ: abc.kidney


ایمیل: kidney-healthy@hotmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.