kidneyhelp

دانش کلیه

kidneyhelp

دانش کلیه

چگونه به درمان کراتینین 2.1 در مرحله اولیه نفروپاتی دیابتی

چگونه به درمان کراتینین 2.1 در مرحله اولیه نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی، کراتینین 2.1 سالهای طولانی از دیابت کنترل نشده سبب نفروپاتی دیابتی خواهد شد. اگر دیابت دارید، باید توجه داشته باشید که تغییر در بیماری ها باید توجه شود. کراتینین 2.1 بدین معنی است که شما در مرحله اولیه بیماری کلیه هستید، پس چگونه می توانید آن را درمان کنید؟ به دنبال این مقاله برای دریافت پاسخ، و یا شما می توانید راهنمایی رایگان از ONLINE DOCTOR به طور مستقیم در رایگان دریافت کنید.


در مرحله بسیار زودهنگام آسیب های کلیوی، درمان دیابت، پاکسازی کلیه ها و جریان خون می تواند یک محیط داخلی مطلوب برای بافت های آسیب دیده کلیه برای بهبود و بازسازی ایجاد کند. با این حال، اگر آسیب های کلیوی بیش از حد جدی باشد، بیماران به درمان مناسب برای کمک به تعمیر بافت های آسیب دیده کلیه نیاز دارند.


رژیم های مناسب برای کراتینین بالا با دیابت و آسیب های کلیه علاوه بر درمان مناسب، رژیم های غذایی برای کاهش کراتینین بالا، کنترل دیابت و پیشگیری از مشکلات کلیه نقش مهمی دارند. بیماران دیابتی با اختلال عملکرد کراتینین و کلیوی باید میزان مصرف قند، نمک، پروتئین و چربی را محدود کنند. سبزیجات تازه و میوه ها مخصوصا کسانی که کم پتاسیم و کم فسفر هستند ترجیح می دهند


در بیمارستان پکن tongshantang پزشکی طب سنتی چینی، ما یک سری از درمان های طبیعی برای درمان کراتینین 2.1 در مرحله اولیه نفروپاتی دیابتی شامل: پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا حمام، ایمونوتراپی، درمان حذف سم زدایی، Moxibustion درمان، طب سوزنی، درمان فشرده سازی داغ، درمان چرخه ای، بخار، فنجانی درمان، و غیره


داروهای گیاهی چینی که در درمان استفاده می شوند می توانند به درمان دیابت و بیماری کلیوی کمک کنند. آنها نه تنها می توانند قند خون بالا را کاهش دهند و سطح کراتینین بالا را به طور طبیعی کاهش دهند، بلکه می توانند اسیدهای آمینه، ویتامین ها، مواد معدنی، عناصر کمیاب و دیگر مواد غذایی را برای کمک به ترمیم و بازسازی بافت های جدید کلیه به منظور بازسازی ساختارهای کلیوی و عملکرد کلیوی فراهم کنند. بنابراین کراتینین 2.1 می تواند کاهش یابد، و نفروپاتی دیابتی را می توان متوقف کرد تا به بیماری کلیه مرحله پایانی برسد، بنابراین می توانید به زندگی عادی بازگردید.


اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.


WhatsApp / Viber: +86 13503211882


اسکایپ: abc.kidney


ایمیل: kidney-healthy@hotmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.