kidneyhelp

دانش کلیه

kidneyhelp

دانش کلیه

انتظارات عمیق کراتینین 6.6 در مرحله 4 CKD چیست؟

انتظارات عمیق کراتینین 6.6 در مرحله 4 CKD چیست؟

CKD مرحله 4، کراتینین 6.6، انتظارات زندگی آیا آن را کراتینین 6.6 در CKD مرحله 4؟ چه مدت می توانم زندگی کنم؟ باید دیالیز کنم؟ چطور در مورد داروهای گیاهی چینی در درمان بیماری من؟ یک بیمار سؤالات خود را به دکتر آنلاین خود مشغول کرد. در اینجا یک بخش از اطلاعات ارائه خواهیم داد.


بله، کراتینین 6.6 بسیار بالا است که شما در مرحله CKD قرار دارد. امید به زندگی بستگی به شرایط بیماری، درمان، سن، علائم، رژیم غذایی، عادت ها و غیره دارد. شما می توانید گزارش های خود را برای ما ارسال کنید که کارشناسان ما برای شما تجزیه و تحلیل کنند به صورت رایگان، که می تواند به شما کمک کند تا راهنمایی های طولانی مدت برای امید به زندگی را افزایش دهید.


برای صادق بودن، دیالیز برای شما لازم نیست. شما می توانید درمان جایگزین را انتخاب کنید، که می تواند کمک به جلوگیری از دیالیز و بهبود عملکرد کلیه.


در اینجا ما صادقانه توصیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.


Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک گزینه خوب برای درمان کراتینین 6.6 با CKD است. دارای ویژگی های زیر است:


1. گردش خون را ترویج کنید


2. رگهای خونی را dilate کنید


3. جلوگیری از التهاب


4. تعمیر آسیب کلیه


5. تخریب فیبروز


کلیه می تواند بسیار خوب با Osmotherapy پزشکی میکرو چینی بهبود یافته، به این ترتیب، عملکرد کلیه در زمان بهبودی خواهد بود. کراتینین 6.6 به خوبی از ریشه کاهش می یابد. علاوه بر این، مرحله نهایی بیماری کلیوی نیز اجتناب خواهد شد. در این مورد، بیماران مبتلا به CKD می توانند زندگی طولانی تر و بهتر داشته باشند. پیوند دیالیز و پیوند کلیه را می توان برای کراتینین 6.6 با مرحله CKD مرحله 4 بیماران در پایان. از این رو، واقعا عاقلانه است که شما با Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان می شود.


Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای درمان بیماری کلیوی بسیار موثر است و بر بهبود کلیه از ریشه تمرکز دارد. به همین دلیل است که اثرات قابل توجهی در طب چینی به دست می آید. درمان های دیگر در غرب تنها بر روی علائم CKD تمرکز می کنند، که نمی تواند بطور اساسی را حل کند. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان ویژه ای در بیمارستان پکن تانگشتانتان طب سنتی چینی است و به طور گسترده ای برای درمان بیماری کلیه در درمانگاه استفاده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.