kidneyhelp

دانش کلیه

kidneyhelp

دانش کلیه

آیا درمان طب گیاهی جایگزین دیالیز کلیوی می شود؟

آیا درمان طب گیاهی جایگزین دیالیز کلیوی می شود؟

درمان طب گیاهی. آیا درمان طب گیاهی جایگزین دیالیز کلیوی می شود؟ معمولا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، به علت دوره عصبی در طی دیالیز، "آیا مصرف داروهای گیاهی جایگزین دیالیز می شود؟" بنابراین، من می خواهم به شما اطلاعات بیشتر در مورد نارسایی کلیه، دیالیز و درمان دارویی در اینجا نشان می دهد.

معرفی مختصر نارسایی کلیه

نارسایی کلیوی معمولا برای ایستادن در وضعیت پزشکی جدی است که در آن کلیه اقدامات خود را برای فیلتر کردن مواد اضافی از خون به طور کامل از دست دادند. در نتیجه، بیماران با درد پشت، کم خونی، تورم و یا حتی تهدید کننده زندگی مشکل خواهند داشت. برای جلوگیری از خطر زندگی، دیالیز پیشنهاد خواهد شد.

دیالیز

این است که مواد ناخواسته را از طریق یک ماشین حذف کنید. با این حال، نمی تواند توانایی خود سم زدایی بدن را از سر بگیرد. بدتر از همه، آن را نمی توان سموم را کاملا تمیز کرد. بنابراین عملکرد کلیه کمتر و کمتر خواهد بود. در نهایت پیوند کلیه باید باشد. بنابراین، تعداد روزافزون بیمارانی که می خواهند درمان دیگری را دریافت کنند.

درمان طب گیاهی.

تا زمانی که بیماران هنوز خروجی ادرار داشته باشند، درمان دارویی شامل Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، Hot Compress Therapy، Moxibustion Therapy و سایر داروهای طبیعی می تواند در رانندگی سموم، افزایش عملکرد سم زدایی و کاهش علائم مفید باشد. اما در نتیجه بیماری های مختلف بیماری و وضعیت فیزیکی، اثر درمان برخی از تفاوت ها. صادقانه بگویم برخی از آنها به زندگی عادی بازمی گردند، برخی سطح کراتینین را در محدوده کم نگه می دارند، برخی از آنها از دیالیز دور می شوند و بعضی از آنها موجب کاهش دیالیز می شوند. علاوه بر این، اختلالات می تواند به سرعت و به طور موثر با این درمان گیاهی درمان ناپدید شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد جایگزینی دیالیز برای تقویت سلامت بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، لطفا یک پیام زیر را ارسال کنید یا گزارش پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.

WhatsApp / Viber: +86 13503211882

اسکایپ: abc.kidney

ایمیل: kidneyabc@hotmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.