kidneyhelp

دانش کلیه

kidneyhelp

دانش کلیه

آیا کراتینین 3.6 می تواند به سطح طبیعی با داروهای گیاهی چینی کاهش یابد

آیا کراتینین 3.6 می تواند به سطح طبیعی با داروهای گیاهی چینی کاهش یابد

داروهای گیاهی چینی، کراتینین 3.6. سلام دکتر، من بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی با کراتینین 3.6 است. من می دانستم که داروهای گیاهی چینی برای درمان بیماری کلیوی مفید هستند. آیا واقعا؟ آیا کراتینین 3.6 با داروهای گیاهی چینی می تواند به سطح طبیعی کاهش یابد؟ به دنبال این مقاله برای دریافت پاسخ، و یا شما می توانید مستقیما به صورت رایگان در دسترس ONLINE DOCTOR شوید.


سطح کراتینین تا زمانی که بیش از 50٪ عملکرد کلیه از دست داده است افزایش نمی یابد. اگر می خواهید آن را به محدوده طبیعی بازگردانید، باید عملکرد کلیه را به بیش از 50٪ بازگردانید. برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، اولین کاری که باید انجام دهید این است که میزان قند خونتان را تثبیت کنید و سپس یک محیط خون خوب برای خودآزاری کلیه ایجاد کنید. در چین از درمان طب سنتی چینی (TCM) برای درمان بیماری کلیه از جمله: ماساژ پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان با سم زدایی، درمان مکسیبیزیا، طب سوزنی، فشرده سازی گرم، درمان چرخه، بخار درمان، طب سوزنی، و غیره


داروهای گیاهی چینی می توانند سموم خود را از خون خود بیرون بکشند تا آسیب آنها به بدن شما کاهش یابد. برخی می توانند عروق خونی را افزایش دهند تا جریان خون به کلیه ها افزایش یابد. بعضی می توانند گردش خون را فعال کرده و استاز را بردارند. بعضی می توانند التهاب کلیه را با تجزیه کمپلکس های ایمنی ذخیره شده، مهار کنند. بعضی از آنها می توانند فیبروز کلیه را متوقف کنند، با تخریب ماتریکس خارج سلولی. بعضی از مواد مغذی ضروری برای کلیه های آسیب دیده خود را تعمیر می کنند. پس از یک دوره درمان، سطح کراتینین کاهش خواهد یافت و عملکرد کلیه بهبود می یابد.


اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.


WhatsApp / Viber: +86 13503211882


اسکایپ: abc.kidney


ایمیل: kidney-healthy@hotmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.